Jom Klik Iklan

Monday, May 11, 2015

TEMAN LELAKI UPAHAN


Salam sejahtera dan selamat pagi semua...Semoga ceria-ceria dan sihat-sihat selalu yer.. Lama saya tak update blog sebab kekangan masa. Walaubagaimanapun saya akan cuba untuk meluangkan masa untuk blog ini kerana minat.. Terutama untuk berkongsi cerita dengan semua pembaca..

Huhu sebenarnya saya baru sahaja selesai menonton cerita Teman Lelaki Upahan full episod.. Huhu orang lain dah lama tengok saya baru nak tengok full episod eak..huhuhu masa tak menyebelahi saya untuk mengadap kaca tv setiap petang. Setelah menonton cerita ini, memang saya bagi 5 bintanglah kepada pelakon-pelakon dan semua yang terlibat menjayakan drama ini. Drama yang sarat dengan pengajaran dan iktibar. Seronoknya cerita tu.. saya harap drama ni akan dapat award suatu hari nanti.

No comments: