Jom Klik Iklan

Monday, June 22, 2015

MENGGAYAKAN BEG DRYPERS


Salam sejahtera semua.. Alhamdulillah hari ini telah masuk hari kelima berpuasa di dalam bulan ramadhan..

Kalini saya ingin kongsikan kepada semua berkenaan beg drypers yang telah digayakan oleh model cilik.. huhu anak kecik saya. hehehe


Kepada anda diluar sana kalau nak dapatkan beg drypers bolehla layari laman web www.drypers.com.my dan register sebagai ahli kelab. Beg drypers akan diberikan kepada anda melalui pos. Sebenarnya saya dah sebulan lebih register tetapi saya masih lagi tidak menerima beg yang dijanjikan. Sayapun tak taula silapnya di mana.. Mungkin beg tu telah tercicir dimana-mana sebelum sampai ke tangan saya. Maklumla beg ni kan comei... Cute miut gitu...tentu ramai yang berkenan huu........

Alhamdulillah ada hamba Allah, officemate saya hadiahkan beg ni untuk anak saya.. Girangnya sicilik saya menggayakan beg ni.. nak snap pic dia pun tak leh nak duduk diam..huhu...


Kepada anda diluar sana, meh laju-laju jadi ahli kelab drypers...




No comments: