Jom Klik Iklan

Saturday, March 21, 2015

BURUNG KELICAP KUNYIT SESAT DALAM RUMAH


Selamat malam semua...ini adalah kejadian yang telah berlaku pada hari jumaat lepas.. Pagi-pagi bangun tidur untuk menunaikan kewajipan, ada seekor burung kelicap kunyit sesat dalam rumah .. jenuhla saya cuba nak keluarkan dia dari dalam rumahni.. Asyik terbang dan berlegar-legar je dalam rumah. Sekejap diruang tamu sekejap di ruang makan sekejap terbang ke dapur.. Tidak pastilah dari pukul berapa burungtu sudah berada didalam rumah.. Inilah diantara gambar yang saya sempat snap.. huhuhu

Saya cuba matikan semua lampu dalam rumah dan hidupkan lampu luar agar burungtu boleh keluar melalui pintu tapi masih juga tidak berjaya. Mungkin sebab masih awal pagi. Jadi suasana di luar masih gelap lagi.. Burungtu ingat saya nak perangkap dia kot..huhuhu (pandai-pandai je buat andaian...)


 Alhamdulillah.. selepas pukul 7 pagi barulah burungtu dapat keluar daripada pintu ini.. Pulanglah ke tempat asalmu yer burung..huhuhu


Burungtu bertenggek pulak di atas wayar elekrik diluar rumah... ada member dia pun bertenggek sama..Tak pastilah pasangan dia ke, adik beradik dia ke atau kawan dia kan...huhuhu Entah apa yang diborak yer.. Agaknya dia cerita tentang pengalaman sesat dalam rumah saya kot..huhuhuhu..


No comments: