Jom Klik Iklan

Wednesday, March 25, 2015

SUAMI JIRAN SEBELAH RUMAH


Hahahaha... tetiba rasa nak wat entri dengan title ni pulak yer..

Sebenarnya suami saya bukan jiran sebelah rumah tapi jiran selorong sekampung dan senegeri.. hahaha statement tak boleh blah pulak..kalau dah sekampung mestilah senegeri kan..apala bahasa melayu saya ni yer..

Walaupun selorong dan sekampungni masa kami kecik-kecik tak pernahpun bertegur sapa. Main sama-sama masa kecik pun tak pernah.. Siapa sangka yer.. bila dah dewasa rupanya kami ada jodoh.. Cuma arwah ayahnya adalah kawan sekerja ayah saya. Sayani masa kecik-kecik dulu selalu ikut mak ayah bekerja. Taktau la menolong mereka ke mengacau je yer masatu..huhuhu...

Alhamdulillah di atas segala kurniaanNya. Saya, suami dan anak-anak... Inilah keluarga saya sekarang. 




No comments: