Jom Klik Iklan

Tuesday, February 20, 2018

Periuk Noxxa dan Iron Philips boleh beli dengan cara ansuran mudah


Salam sejahtera semua...Gambar di atas ni di ambil pada 18 Februari 2018 (Ahad). En Awie dan Pn Jaja telah datang ke rumah saya untuk berkongsi ilmu dan peluang berkenaan barangan amway. Puan Jaja telah membuat demo masakan ikan siakap masak stim manakala saya buat demo masak popcorn.. 
Masak menggunakan periuk noxxa memang menjimatkan masa dan tenaga.. Amat sesuai untuk wanita bekerja seperti saya.. Sejak memiliki periuk noxxa ni memang saya manfaatkan sepenuhnya kewujudannya..

Kalini  saya nak share dengan semua jika berminat dengan iron philips ni saya ada menyediakan harga ansuran yang boleh mampu milik.      Harga asal RM 1,590 tapi ada offer RM 1400 jer

Memang awesome tau...

Total harga brg RM 1400. jadi sesiapa yang berminat untuk beli barangan amway boleh pm sy🌷 

Kalau nak beli periuk noxxa juga saya ada menyediakan ansuran bulanan. Sesiapapun boleh memilikinya dengan harga mampu milik.

ni testimoni iron dari anak saya baru umur 7thn 😁👍




No comments: