Jom Klik Iklan

Saturday, February 28, 2015

MENGIMBAU KEMBALI KENANGAN LAMA


Salam mesra semua..esok akan bermula bulan Mac..rasanya macam baru je kan melalui hari-hari di bulan februari. ..huhuhu.. Semoga hari-hari mendatang yang kita lalui akan bertambah ceria dan dirahmatiNya.. sebenarnya tadi tengahari saya,suami dan anak-anak telah menghadiri majlis kenduri kahwin..

Majlis tersebut telah mengimbau kenangan saya sejak 17 tahun dahulu.. semasa menunggu result spm..saya telah menjadi baby sitter.mengasuh 2 orang anak kecil..Amal dan Arif, berumur 4 tahun dan 6 bulan.tinggal bersama mereka dan keluarganya..Sebuah keluarga yang baik dan amat mengambil berat... Sehinggalah result spm keluar dan saya dapat melanjutkan pelajaran di Uitm Shah Alam....

Hari ini setelah hampir 10 tahun lost contact, dalam majlis tersebut saya bertemu dengan mereka semula..rasa terharu dan sebak pun ada.. sekarang dah besar panjang budak kecik yang saya jagatu.....Arif berumur 18 tahun dan telah menjadi pengapit pengantin..huhuhu.. Amal pula sedang melanjutkan pelajaran di Australia..tiada dalam majlis tersebut..

Banyak kenangan bersama mereka suatu masa dahulu...huhuhu

Ukhwah fillah Abadan Abada...


No comments: