Friday, March 13, 2015

BIO SELEZA MEMANG SELESA



Assalamualaikum dan selamat petang semua...

Huhuhu kalini saya nak kongsikan cerita tentang bio seleza.. Sebenarnya sejak bersalin pada 1 Oktober 2013 sehinggalah Februari 2015 saya tak pernah period lagi.. badanpun rasa lemau jer. pening kepala.. Orang kata kalau breastfedding memang macamtu.. Tapi xbestla bila badan lemau rasa banyak angin je kan?huhuhu... 

Alhamdulillah setelah diperkenalkan dengan bio seleza oleh adik ipar.. sayapun tryla cuba pakai pantyliner nya..Kalau nak pakai pad tapi xda period macam rugi pulakkan..huhu harganya dahla mahal.. Jadi saya amalkan pakai pantylinertu setiap hari pada waktu siang.. Seminggu selepastu badan rasa ringan. Sebulan selepastu period yang ditunggu-tunggu pun datang dengan meriahnya.. Syukur alhamdulilah.. Period sudah datang teratur badanpun rasa selesa... Setakat hari ini bulan 2 saya sudah period dan bulan 3 juga saya sudah period..Huhuhu


Jadi kepada anda diluar sana yang mengalami masalah tak period berbulan-bulan, ataupun jika period tapi tak teratur, masalah keputihan dan badan lemau bolehla try pakai produk bio seleza ni yer.. Memang berbaloi dan selesa!!


No comments:

PROMOSI PENAPIS AIR CUCKOO

Selamat sejahtera semua...  PENAPIS AIR CUCKOO Harga promosi rm60 sbln sahaja!! akan tamat hujung bln ni..  Mari2 semua..sesiap...