Friday, March 13, 2015

TAM TAM



Huhuhu.. kalini saya nak kongsikan cerita anak lelaki saya. Time gambarni diambil semasa dia baru mula nak pandai bercakap. Papan tulis tu adalah pemberian ex bos suami saya. Cantikkan? Terima kasih ex bos suami..hihihi... Anak sayani lambat sikit nak pandai bercakap, umurnya nak masuk 3 tahun baru nak bercakap dan pandai membina ayat.. Walaupun pelat tapi okla kan.. Sebenarnya saya dan suami risau juga mengenangkan dia lambat bercakap nih..huhuhu.. Tam Tam tu dia panggil ketam..gembira betol dia da gambar tam tam kat papan tulis tu..huhu

Kini Alhamdulillah.. diam tak diam umurnya pun sudah nak masuk 4 tahun.. Dia sekarangni jadi anak yang paling banyak cakap..huhuhu ada je yang nak dibualkan, banyak bertanya dan suka menyakat adiknya..huhuhu


No comments:

PROMOSI PENAPIS AIR CUCKOO

Selamat sejahtera semua...  PENAPIS AIR CUCKOO Harga promosi rm60 sbln sahaja!! akan tamat hujung bln ni..  Mari2 semua..sesiap...